Pressed glitter: ROSE GOLD I.

studenoga 05, 2016


Jučer mi je stigao paketić sa stranice Glitter Queen Pressed Glitter.
Moram Vam priznati da sam ga čekala sa nestrpljenjem. Znate i sami da sam velika obožavateljica šljokica i kada sam vidjela ovu stranicu na fejsu morala sam nešto naručiti :D
Nisam još imala prilike isprobati ovakav proizvod, iako sam oduvijek patila za njim gledajući shiny tutorijale na youtubu. E pa, sad konačno i ja imam gliterić.
Napraviti ću i drugi dio ovoga posta u kojemu ćete vidjeti MOTD koji sam napravila koristeći ovaj proizvod. Htjela sam to sve objaviti u ovom postu no ružno je vrijeme i već je pao mrak pa ne mogu uhvatiti kvalitetne slike. Taj post možete očekivati već u srijedu <3


Krenimo prvo od pakiranja. Ugodno sam se iznenadila kad sam otvarala kovertu.
Glitter je bio glamurozno upakiran u crnu mrežicu te je imao dvije mašnice; jednu bijelu čipkastu i jednu tamnorozu. Uz paketić sam dobila i preslatku porukicu na kojoj je pisalo moje ime. Vidi se da je Glitter Queen pazila na detalje te me u startu oduševila :))


 Na Glitter Queen stranici možete birati između pet divnih nijansi. Trenutno u ponudi imaju:
Ja sam se, naravno :D, odlučila za Rose Gold. Ako pratite moj blog prije par tjedana sam objavila motd post "Rose Gold" gdje bi ovaj glitter baš pasao. Već sam vam tamo opisala moju ljubav prema rose gold nijansi, pa je već bio očit izbor nijanse glittera.


Kao što možete i vidjeti na slici iznad, glitter je roze boje sa divnim zlatnim odsjajem.
Formula je takva da nema previše ispadanja glittera po cijelom licu nego stoji na mjestu (pogotovo uz dobru bazu za sjenila). Pigmentiranost je na razini, no bilo bi dobro da koristite lijepilo za trepke kao bazu da sve stoji na mjestu duži vremenski period.
Način na koji možete nanjeti takav glitter je da ga nanesete prstom na kapak ili malim detail kistom :) ja više volim prstom nanjeti glitter jer mislim da je onda lijepši efekt.
Veličina ovog glitera je poput kovanice od 5 HRK, a cijena mu je 70HRK+ppt.

Kao što sam već i rekla, u drugom dijelu posta ću vam pokazati svoj glammy smokey eyes koristeći ovaj glitter. Do tad vas ostavljam da uživate u fotkama ovog savršenstva.

 TINA


Ovaj post nije sponzoriran, proizvod sam kupila sama i ovo su moji iskreni dojmovi.


You Might Also Like

2 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)