NEW IN #3

studenoga 02, 2016


Hej svima,
prošli tjedan sam bila u šopingu i kupila sam nekoliko sitnica u DM-u, Mulleru i Kozmu. Nisam nešto pretjerano trošila, no htjela sam vam pokazati što je to novo kod mene. :)
Prvo sam u DMu kupila nekoliko essence kistića jer su mi se pokazali odličnima. Stvarno nemam nikakvih zamjerka u vezi njih. Super odrađuju svoj posao, dlačice ne ispadaju pri pranju i imaju presladak dizajn!
Ovaj put sam uzela kistić za rumenilo, kist za nanošenje sjenila te kosi kist.
Morala sam uzeti i nešto od Aure te sam se odlučila za ovaj fiksator. Htjela sam uzeti i jedan tekući matt ruž [nijansu 625] no teta u Kozmu me uvjeravala da je to tester. Ne znam na koju foru, ali dobro.. hahahah nisam htjela ništa komentirat i samo sam ga vratila na mjesto. Ruž, nije bio nikakav tester... Još sam ga uzela skroz od iza, uvijek to radim haha da budem sigurna da ga nitko nije dirao


Kupila sam i Balea gel za dezinfekciju ruku. Volim imati takav proizvod u torbi pogotovo nakon javnog prijevoza i slično. Svakako veliki must have za mene :)
U Mulleru sam uzela Bodysoul beauty blender. Imala sam već dosta "spužvastih jaja" no nekako sam se prebacila na kistove. Počela sam masovno kupovati kistove i eksperimentirati s njima i spužvice su pale u drugi plan. Opet sam se zaželjela beauty blendera pa sam kupila ovu spužicu. Cijena joj je 25HRK
I naravno, moja omiljena baza, i <3 stage je ponovo kod mene. :) Imam velikih problema sa kupovinom iste. Ne znam zašto, ali uvijek kada je tražim je nema u ponudi :/ Trenutno koristim Freedom bazu pa je ova u rezervi :D



Kupila sam i definitivno najslađu paletu za konturiranje IKAD. Riječ je o novoj essence Božićnoj kolekciji "The Little X-mas factory". Mislim da će ova paletica samo stajati na polici i biti lijepa jer mi je žao dirati je hahah


Još jedna novost u mojoj kolekciji je i CRNI ruž. Tražim ga oduvijek. Isprobala sam ih par, ali je pigmentiranost na nuli. No kada sam napravila swatch ovog essence ruža odmah sam ga ubacila u košaricu.
Uskoro će recenzija ili MOTD pa ćete čitati moje iskrene dojmove <3
Essence je također izbacio i neke nove nijanse lakova za nokte i uzela sam nijansu 04 we all have secrets


I šećer na kraju, shimmering stars! :D Još jedan novitet iz essence "The little x-mas factory" kolekcija.
 Ova male zvjezice su ustvari shimmer i bronzer. Nešto kao one kuglice iz Avona. 
Obožavam takve proizvode pa se nadam da će i ovaj biti okej. Ako ne valja, barem je lijepo :P


I eto, to bi bilo to. Jel vam se svidio moj new in #3? Jeste li isprobale nešto od ovih proizvoda?




You Might Also Like

13 komentari

  1. Nedavno sam također kupila Bodysoul spužvicu. Posao obavlja korektno, ali se jako teško pere, te se od silnog pranja počela mrviti pri vrhu.
    Essence kistići i baza su mi odlični.
    Sve u svemu, predivan New in.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta da? šteta :/
      čula sam da se teško pere. Ja ih inaće prvo namočim u toploj vodi pa onda u otopini kokosovog ulja+deterdženta za suđe.
      Hvala ti :)

      Izbriši
    2. Ja perem s maslinovim uljem i deterdžentom za suđe. Ali moram dobro istrljati i stisnuti kako bi izvukla puder iz spužve, pa je vjerojatno to uzrok oštećenja :)

      Izbriši
  2. Javi kakav ti je ovaj aurin fiksator, baš me zanima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu kako dobro izgledaju zvjezdice, uzela bi ih samo da im se mogu diviti doma :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeldaaa :D preslatke su, jedva čekam isprobati ih. Čim su šljokice, moram to kupiti hahah

      Izbriši
  4. Kolko koštaju ove zvjezdice? Preslatke suuu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj ne mogu sad naći račun nikako. Imam sve račune osim tog iz DMa. :/ Hmm mislim da su bile ispod 30HRK. ❤

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Ništaaa, i ja tebe pratim btw.
      Poslala sam ti poruku na fejsu na stranici od bloga ( zovem se Mihaela Rotim ), imam pitanje pa da se ne izgubi poruka negdje.

      Izbriši
    2. Dada, vidjela sam. Odgovorila sam ti ❤

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)