essence: the little x-mas factory shimmering stars

studenoga 14, 2016


Hej svima, danas sam vam odlučila napisati recenziju o jednom preslatkom essence proizvodu.
Riječ je o The little x-mas factory shimmering stars.
Vidjela sam da vas je dosta zaintrigirao ovaj proizvod kada sam ga predstavila u new in-u početkom mjeseca pa je došlo vrijeme da vam ga bolje prikažem.


Ove slatke zvjezdice dio su essence ovogodišnje Božićne kolekcije "The little x-mas factory".
U toj kolekciji možete kupiti i parfem, paletu za konturiranje, kreme za ruke, lakove u četri boje, šablone za nokte i balzame za usne. Proizvodi su vidljivi na slici iznad.
Ja sam za sada uzela samo paletu za konturiranje i shimmer zvjezdice jer su me oni nekako najviše privukli. Sve što služi za konturiranje i highlight moram kupiti :D


Zvjezdice možete kupiti samo u jednoj nijansi, a to je 01 please, hurry down the chimney!
Kada otvorite poklopac, s unutrašnje strane se nalazi spužvica kako se proizvod ne bi previše oštetio prilikom transporta i kako bi zvjezdice ostale na mjesu :)


Kada maknete spužvicu, vidjeti ćete ove preslatke male zvjezdice.
Svrha tih zvjezdica je da vašem licu daju sjaj. Ovo je ustvari dva u jedan proizvod:
smeđe zvjezdice imaju svrhu bronzera, a bijele shimmera. Preporučila bih vam da prilikom korištenja ovog proizvoda koristite malo čvršći kist kako bi efekt 'glow-a' bio intenzivniji.


Dok sam pripremala ovaj post pao je mrak. Gotta love winter time... -.-
Uglavnom, ovdje je slika zvjezdica na mojoj ruci bez blica i sa blicem.


Imala sam dosta problema sa swatchanjem ovog proizvoda.
Pošto sam vidjela da nema nikakvog smisla nanositi kistem na ruku, uzela sam dvije zvjezdice i trljala na ruku dok ne dobijem neki rezultat. Zadovoljna sam rezultatom, mislila sam da će pigmentacija biti slabija.




Moj konačni dojam o ovom proizvodu je pozitivan. Priznajem da me osvojilo pakiranje; padam na Božićne dekoracije, zvjezdice i sve što šljašti.:) Na licu također izgleda divno, slike MOTDa u kojemu sam koristila ovaj proizvod moći ćete vidjeti na mojoj FB stranici pa svakako kliknite lajk ;)
Eto, to bi bio prvi post u ovogodišnjem x-mas serijalu.  Nadam se da vam se svidio, čitamo se uskoro. <3



Jeste li već isprobali ovaj proizvod? Vaši dojmovi?



You Might Also Like

6 komentari

  1. Ovo nisam jos probala ali sam iz te kolekcije kupila sjajilo za usne u obliku laka za nokte. Bas cool ambalaža!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ambalaža me i privukla. Stvarno presladak proizvod :))

      Izbriši
  2. Jaooo kako su slatkeeee..ovo moram imati😍😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se odlučiš na kupnju, go for it! :D Nećeš požaliti.<3

      Izbriši
  3. ja ga nisam uspjela ugrabit' :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. šteta :/ valjda će izbaciti još proizvoda tog tipa

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)