Birthday haul [NEW IN #4]

studenoga 19, 2016


Za rođendan sam se odlučila malo počastiti pa sam kupila neke sitnice koje već dugo pikiram.
Ovo je vjerovatno tek prvi dio mog rođendanskog šopinga pošto mi je rođendan tek 26.11.
No, pošto sam ja jako nestrpljiva osoba morala sam to čim prije poslikati kako bi se mogla baciti na isprobavanje :D Tako da očekujte još jedan new in ubrzo. Ovaj dekorativni ulov je sa diviana cosmeticsPink pande i brzinski essence šoping.


Prvo što sam naručila su NYX liquid suede mat tekući ruževi u nijansama 'amethyst' i 'pink lust'. Nisam ih još isprobala jer ću vam napisati 'first impressions' recenziju istih + napraviti ću i dva makeup looka s njima u glavnoj ulozi. Nagledati ćete ih se i na instagramu svakako. :P


Od essenca sam izabrala samo dva proizvoda: novu the false lashes maskaru i luminizer paletu.
Ovu sam maskaru kupila nakon pozitivne recenzije naše blogerice Valentine.  No, odlučila sam se na drugu verziju : 'Dramatic volume unlimited' umjesto 'Extrene Volume & curl'.  Za sada imam samo rječi hvale za nju, daje super volumen i ne trusi se. Također sam primjetila da se niti ne trusi i razmazuje. Još jedna u nizu dobra essence maskara.
Light up you face luminizer paletu sam kupila jer obožavam highlitere. I morala sam i ovo imati. Eto. #highliteraddict


Trebale su mi nove spužvice za blendanje korektora i kupila sam ove preslatke w7 mini power puffs
Nadam se da će biti okej! Cijena im je 21,90HRK.
Osim highlitera, nakupljam i bronzere pa se u mojoj virtualnoj košarici našao i MUR Ultra bronze . Cijena mu je 37,90HRK. Svi MUR proizvodi su mi do sada odgovarali pa se nadam da će i ovaj bronzer biti dobar. 


Konačno sam kupila i svoj prvi NYX lingerie tekući mat ruž u nijansi 'Teddy'. 
Patim za kylie tekućim ruževima, a ovo je savršena, cjenovno prihvatljivija zamjena. Nijansa Teddy je topla, bogata smeđa boja i mislim da ćemo se dugo i često družit. :D Cijena mu je 57,90HRK
Uzela sam i jumbo olovku za oči u nijansi 'milk' koja će biti odličan primer za šarene mejk ap lookove :) Nju sam platila 36,90HRK.
Obrve su mi postale najbitniji dio šminkanja pa sam odlučila isprobati neki novi proizvod za popunjavanje. Ovoga puta izbor je pao na Golden rose eyebrow powder u nijansi 105.
Na poklon sam dobila City Color Naked paletu sjenila. Sjenila su uglavnom mat, sa nekoliko shimmer nijansi. Sviđaju mi se boje, ali je još nisam isprobala. Javim vam dojmove na facebook stranici ili možda napišem i recenziju :)


I šećer na kraju, dvije MUR čokoladne paletice. Davnih dana (mislim da prije dvije godine) kupila sam svoju prvu čokoladicu 'I heart Chocolate'. Ubrzo je postala moja omiljena paleta koju sam stalno koristila. 
Kada sam vidjela da su Salted caramel i Pink fizz na akciji za samo 50HRK morala sam i njih dodati u svoju kolekciju. Detaljnu recenziju i usporedbu svih tri možete uskoro čitati na blogu.
Još samo da se dokopam Naked i Vice palete pa će moja kolekcija biti potpuna :D 


Na slici iznad možete vidjeti kako ustvari palete izgledaju.
Pink fizz ima većinom shimmer hladne nijanse, dok u Salted caramel prevladavaju toplije, neutralne nijanse.

Eto, to bi bilo to od preuranjenog rođendanskog šopinga. Nadam se da je ovo tek prvi dio :D
Ja sam prezadovoljna ovih proizvodima i jedva ih čekam detaljnije poslikati,isprobati i recenzirati.
Hvala na čitanju!


You Might Also Like

4 komentari

  1. Maskara je super. Ja je imam.
    A gdje si kupila mini spuzvice?
    Jaoo, cokolade. Zelim ih.. :)
    Mislim da ce padt i kod mene narudžba za rođendan, al tek u 1mj jer mi je rođendan 03.01.
    A necu nista unaprijed.
    Ili ce biti narudžba s Pink Pande ili Aura.. Tezak izbor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove w7 mini spužvice su sa Pink pande :)
      Svakako preporučujem čokoladice ako se dvoumiš u vezi kupnje.
      Bome težak izbor,da :D

      Izbriši
  2. Aaa drago mi je da sam ti pomogla u izboru maskare, a mislim da će moja sljedeća biti ova koju si tu uzela. Jedva čekam čuti tvoje mišljenje o NYX ruževima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova maskara odlična! Već vidim da će završiti u favoritima :D Recenzija o NYX liquid suede ruževima je već na blogu hihi :*

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)