40 BEAUTY QUESTIONS

studenoga 10, 2016

Odlučila sam danas napisati jedan ležerniji post. Obožavam čitati postove ovog tipa pa se nadam da će i vama biti zanimljiv. Riječ je o 40 beauty pitanja. Ovaj je tag dugo kružio jutubom kao i našom blogosferom pa sam ga i ja odlučila natipkati :) Ovaj tag se dijeli na dva djela: prvi dio je o njezi kože, a drugi o šminkanju.  Paaa, krenimo! 


1. Koliko se puta dnevno umivaš?
Umivam se dva puta dnevno, ujutro i navečer jel.
 
2. Koji je tvoj tip kože? (masni, suhi, mješoviti…)
Imam mješoviti tip kože. T-zona mi je masna, dok mi je ostatak lica suh.
 
3. Što trenutno koristiš za čišćenje lica (umivanje)?
Trenutno nemam neke veće nepravilnosti na licu pa koristim samo Balein gel za čišćenje lica sa divnim mirisom malina. 
 
4. Radiš li piling?
Da, jednom tjedno.

 
5. Koji brend koristiš?
Što se tiće pilinga, uvijek ga radim sama. U zadnje vrijeme pomješam kokosovo ulje i sodu bikarbonu. Tako da ujedno radim i masku i piling lica 
 
6. Što koristiš za hidrataciju kože?
Uvijek koristim Nivea baby kremicu. <3 
Prije nego što idem spavati, skinem šminku, operem lice i nanesem debeli sloj kreme.
7. Imaš li pjegice?
Nažalost nemam. Ljubomorna sam na ljude koji ih imaju. Preslatke su mi!
8. Koristiš li kreme za područje oko očiju?
Iskreno, ne. Nisam nikad isprobala takvu kremu. Iako sam čula dobre stvari o Balea okoloočnoj kremici, nisam je nikad kupila.
9. Je li tvoja koža sklona aknama?
Hvala bogu nije. Nikad nisam imala većih problema s kožom [kucam u drvo].
10. Jesi li ikada koristila proizvode protiv akni?
Ne, nisam imala razloga za to.
11. Koju podlogu (tekući puder) koristiš?
Trenutno koristim drogerijski dragulj među puderima: catrice hd liquid coverage foundation. Prezadovoljna sam njime! Mislim da je to najbolji drogerijski puder trenutno na našem tržištu.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhvC7KVsLtB64leCP3OcboG32HkQ-r98PPj0HJMB-cIUaMTZKUP27O8haK6J-u1tvNKoiedZdBzubMECdV6hD7uK1xjPuNVUjVv2G66DBydzrauhsxXT-wnu9dDtqhEllub0r6F7s3ZNwob/s1600/ni7.jpg
12. Koji korektor koristiš?
Catrice tekuću kamuflažu. Moj najdraži korektor ikad :) 
Moram vam priznati da baš ni ne eksperimentiram s drugima, stalno kupujem njega haha 
13. Znaš li podton svoje kože?
Prema boji je moj podton žuti, a prema toplini hladan.
14. Što misliš o umjetnim trepavicama?
Obožavam umjetne trepavice! Smatram da nijedan svečaniji look nije potpun bez umjetnih trepka. Također razmišljam o ugrađivanju, no čula sam da dosta oštećuje prave trepavice pa nisam još odlučila.
15. Jesi li znala da bi trebala mijenjati svoju maskaru svaka 3 mjeseca?
Da, ali ne držim se baš toga. Shame on me haha
No maskara mi ionako traje oko 5-6 mjeseci jer ju do tada i potrošim.

16. Koji brend maskare koristiš?
Najčešće koristim essence maskare. Obožavam efekt koji daju mojim dugim i ravnim trepkama. Dosta su jeftine, a kvaliteta im je odlična :) Jedan sloj je dovoljan za divne, guste trepke. Uvijek prije nanošenja maskare uvijem trepavice uvijačem te je efekt još bolji <3

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhktJCEg_kyCkt5ddt4Da92xM0GdQjXm8Gv2qWpPJpJQMYxgNUVZa-REr7stNfXS6sXfBXj04txbGC1FxRIcuDT0Jucs-tzN9aquuKtP7vp9SAYzarfw_yg5h3VzRtUIrQdIGAIbE7wwS6Z/s1600/aa.jpg
17. Sephora ili MAC?
Ne koristim baš ni jedan ni drugi brend, ali ako baš moram birati onda je to MAC. Imam dosta MAC stvarčica na svojoj wishlisti, pa eto zbog toga.
18. Imaš li MAC pro card?
Nemam :(
19. Što koristiš za nanošenje šminke?
Najčešće koristim voljene Jessup kistove, trenutno imam 3 njihova seta i oduševljena sam. Kistove koristim za šminkanje očiju te stavljanje podloge na lice (nanos pudera, konturiranje, stavljanje bronzera, rumenila, highlitera...). Beauty blender i razne spužvice koristim za nanos i blendanje korektora
Moram vam priznati da se nekad poslužim i prstima haha. Tako da, koristim sve moguće alate :P  

20. Koristiš li primer za sjenilo?
Da, trenutno je to Freedom primer. Uvijek stavim primer kako mi se sjenila nebi nakupljala u pregibu oka.

21. Koristiš li primer za lice?
Hm, ne uvijek. Primer za lice koristim samo u situacijama kada želim da mi šminka stvarno dugo traje. Smatram da nije zdravo za kožu ako nanosimo primer na dnevnoj bazi. Treba pustiti koži da diše :)
Trenutno koristim catrice beautifying primer.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8D6HSa5JqApDh7c2A1qHS71mHM-WUXpAoahtnQo_mGRCFzDArXQh94MEP7kLYKPaUYsI3MIL0zcl4avzxi_l5jaL6fqNM3_jGtQoi__PQm4I5OduADEF3-e0QNqF4Q8BKyNiVzxKC-AUK/s1600/ni6.jpg
22. Koje je tvoje najdraže sjenilo?
Jao, ne znam. Jedva se mogu odlučiti za omiljenu paletu, a ne za sjenilo hahaha Hm, najdraža paleta mi je MUR Fortune Favours The brave.
Ne mogu odgovoriti na to pitanje jer uvijek koristim barem dva sjenila na kapku te svaki dan mjenjam nijanse. Ne volim stalno koristiti iste boje, više volim eksperimentirati. Jedan dan nosim neon boje, drugi nude.  Ovisi o raspoloženju. Tako da stvarno ne znam.
23. Koristiš li tekući eyeliner ili olovku?
Hm, više koristim tekući tuš. Iako ne na dnevnoj bazi.
24. Koliko se često ubodeš olovkom u oko?
Mislim da mi se to nikad nije dogodilo.
25. Što misliš o pigmentima?
Volim pigmente iako mi je malo teže raditi s njima. No, isplati se jer daju divan efekt na očima :) najviše mi smeta to što se jako truse haha
26. Koristiš li mineralnu šminku?
Ne, ali bih voljela isprobati.
27. Koji je tvoj omiljeni ruž?
Opet teško pitanje haha. 
Moj omiljeni ruž je trenutno essence matt matt matt 08. Već ste ga u nekoliko navrata mogli vidjeti na mom blogu, bio je i u favoritima. 
Mislim da je to savršeni ruž za ovo malo hladnije doba godine. Ne prestajem ga nositi :)
28. A sjajilo?
Ne koristim sjajila. U kolekciji imam samo dva; L'oreal Glam shine i Maybelline color sensational. Dovoljno govori činjenica da su mi oba poklonjena i od tada se nalaze duboko na dnu, ispod gomile ruževa. hahah
29. Koje je tvoje najdraže rumenilo?
Moje omiljeno rumenilo je i<3makeup Blushing Hearts. Divno rumenilo koji se sastoji od tri divne roze nijanse. Preslatko je i česta mi je dekoracija na fotkama :)


30. Kupuješ li šminku preko ebaya?
Jedina stranica preko koje kupujem šminku je Pink Panda. Razlog tomu je što sam ja previše nestrpljiva osoba i ne mogu čekati po mjesec dana pošiljku haha 
Također više volim uživo vidjeti proizvod, te ga isprobati.
Nisam za kupnju šminke preko ebaya ali mislim da je to sjajna stranica za kupnju nakita, odjeće itd.
 
31. Voliš li drogerijsku šminku? 
Hm, pa naravno! Skoro sva moja šminka je drogerijska. Svi znamo da cijena ne opravdava kvalitetu te mislim da je neka drogerijska šminka čak i bolja od high end šminke. 
 
32. Jesi li ikada razmišljala da upišeš neki tečaj za šminkanje? 
Da, to mi je oduvijek bila želja. Uskoro i upisujem <3  

33. Jesi li nespretna prilikom šminkanja? 
Ne bi rekla da sam nespretna, no tuš i ja nismo baš u prijateljskim odnosima. Hahah 

34. Navedi jedan ”makeup crime” koji ne podnosiš?
Uhh, samo jedan? hmm, let me see...
Definitivno mi je trn u oku kada vidim neuspješne pokušaje konturiranja.
Nije baš lijep prizor vidjeti ful sređenu curu sa debelim, neizblendanim smeđim crtama po licu... Blend that shit guurl .




 
35. Voliš li više šarene nijanse šminke ili neutralne?
Iako često eksperimentiram sa šarenim makeupom , moram izabrati neutralne nijanse. Iako ne volim baš biti cijela neutralna. 
 
36. Koja slavna osoba uvijek ima dobar makeup?
Definitivno Kylie Jenner. Obožavam njen makeup i nepresušan je izvor inspiracije.
Uostalom, kad malo bolje razmislim, sve Kardashianke imaju uvijek dobar makeup :) Ali eto, Kylie mi je favorit.

37. Kada bi mogla izaći iz kuće samo sa jednim makeup proizvodom, kojeg bi izabrala? 
Hmm, ako moram birati samo jedan proizvod, onda će to biti sjenilo za popunjavanje obrva. Obrve uvijek moraju biti on point! #eyebrowsaddict

38. Bi li mogla izaći iz kuće bez imalo šminke? 
Naravno! Osjećam se ugodno u svojoj koži i nije mi neki problem izaći bez šminke. No, sa šminkom se definitivno osjećam samopouzdanije!

39. Po tvom mišljenju, koji je najbolji makeup brend?
Hm, ne mogu se odlučiti između Makeup Revolutiona i Sleeka. Definitivno imaju odlične proizvode i ako još niste, isprobajte njihove proizvode! :) 
 
40. Tvoje mišljenje o šminki?
Drage cure, nemojte toliko ozbiljno shvaćati šminku. Šminka postoji kao sredstvo izražavanja i kako biste izrazile svoju kreativnost! Prvi korak kod šminkanja je zavoljeti svoje lice bez šminke! Nakon toga će sve što stavite na sebe izgledati odlično! Također nemojte se voditi trenutnim trendovima. Ako svi nose instagram obrve, a vama se ne sviđaju : nitko vas ne tjera da ih uređujete na taj način!
Nosite što vi želite i što vas veseli, nemojte se obazirati na druge ljude i njihove ljubomorne izjave. Ako vam se nose crvene usne i naglašene i, našminkajte se tako! Ne zamarajte se pravilima u šminkanju, jer ona ne postoje. 
Ja šminku shvaćam kao igranje, ne kao obavezu. Ne šminkam se svaki dan jer moram, nego me veseli taj proces. Nije mi problem provesti tri sata za ogledalom šminkajući se. Također bi mogla šminkati druge ljude satima jer me to jednostavno veseli i to je moja najveća strast. 

Hvala vam što ste pročitali ovaj post i nadam se da vam nije bio pre naporan.
Čitamo se u nedjelju,


  
     Tina.

You Might Also Like

2 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)