TRAVEL : Venecija

listopada 26, 2016

Konačno sam otputovala u Veneciju i ostvarila svoj dugogodišnji san :D
Mogu vam reć da me taj grad oduševio. Stvarno je nadmašio sva moja očekivanja.
Putovala sam sa Fantasia travel agencijom i imam stvarno sve pohvale za njih.
Vodič nam je bio super, vožnja ugodna. Čak smo dobili i čašu borovničke na kraju putovanja. :P
Konačno su mi se slegli svi dojmovi i napisati ću vam nešto o jednom od najromantičnijih gradova na svijetu - Veneciji. 


Na putovanje me ustvari odveo dečko. Znao je koliko želim posjetiti taj grad, a bliži nam se i godišnjica pa se sve posložilo. Krenuli smo iz Rijeke u 06:00 ujutro i trebalo nam je oko četri sata do Punta Sabbioni. Tamo smo ostavili autobus i vaporettom se zaputili na Burano. Vaporetto je inaće brod koji liči na morski bus hahah : izgleda ovako KLIK
Moram vam priznati da me Burano nekako najviše i oduševio. Burano je raj za sve ljubitelje fotografije.
Divan otočić sa puno mostića i šarenih kućica. Ono što mi se sviđalo je i to što smo mi ustvari jedini bili na tom otoku u to doba. M. i ja smo sami istraživali šarene uličice Burana.









Nakon Burana, došli smo na Murano. Znamenitost toga grada je u Murano staklu.
Imali smo priliku vidjeti umjeće puhanja stakla što možete i vidjeti na slici ispod gdje je mastor napravio predivnog konja. :)
Zatim smo ušli u neku trgovinicu sa proizvodima od murano stakla. Moram vam priznati da su ti suveniri jako skupi i nažalost nisam kupila ništa.
Naravno, postoji i druga opcija, a to su kineski lažnjaci koji su znatno jeftiniji. Pa eto, tko voli....
Na Muranu smo vidjeli i veliku skulpturu od stakla na trgu :)





I na kraju, stigli smo u Veneciju. Nakon ovih manjih otočića na kojima nije baš bilo previše turista moram vam priznati da sam ostala u šoku kada sam vidjela koliko ljudi ima u Veneciji. Doslovno ne možeš normalno hodati, a da se ne sudariš u nekoga. Ono što me začudilo je to što je vodič rekao da je sezona prošla, a ljudi masu u gradu hahah
Vodič nas je prošetao gradom do Mosta Rialta i tada je krenulo naše slobodno vrijeme u trajanju od oko četri sata. Bilo nam je divno, stvarno je jako romantičan grad.
Šetali smo, bili na kavi, probali smo talijanski gelato, kupili suvenire, slikali se, slikali i slikali :D
Kao što već vjerovatno znate, tamo nema auti. Bilo je baš gušt šetati gradom bez straha od auta i prometa. Tamo se svi voze samo brodićima i gondolama. Čak i hitna, taxi i policija.
Uživali smo i u regati [slika ispod].









Savjetujem vam svima da posjetite ovaj divan grad barem jednom u životu. Nećete požaliti, vjerujte mi.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)