MOTD#4: ROSE GOLD

listopada 12, 2016

http://media.timeout.com/blogimages/wp-content/uploads/2014/04/tumblr_lx1g7ttpML1qb9pa3o1_500.gif

Ah, ima li neka cura koja nije zaluđena rose gold bojom? Meni je to najdivnija boja na svijetu.
Osim tom bojom zaluđena sam i Mean Girls filmom. Pošto je danas srijeda, a dobro znamo da se srijedom nosi roza došla mi je ideja za ovaj look. Još jedan razlog je i to što sam dobila divno MUR mono sjenilo u nijansi Candy Frosted od Pink Pande. Inače ne nosim baš rozu na očima, više se držim neutralnijih nijansa. No pošto danas umirem od dosade htjela sam isprobati nešto novo. why not?
Ispričavam se na shitty kvaliteti slika. Mobitel mi ne želi surađivati u ovo tmurno jesensko doba pa su slike malo lošije. Drugi tjedan konačno idem po fotić pa će biti i lijepše slikice na blogu. Nemate pojma kako me živcira kad imam dobar makeup day haha, a kamera ne može uhvatiti boje normalno. :(
 mehh


Osim Candy Frosted koristila sam i Iconic 1 paletu točnije drugu, šestu i osmu nijansu [na slici su obilježene sa srcima]. Paleta izgleda ovako jer mi je netom prije slikanja pala na pločile  :(((
Ovo mi je jedna od dražih paleta i nadam se da shvaćate kako je ovo jedan jako tužan dan za mene..
Nego da se mi vratimo na post. Drugu nijansu nanjela sam na cijelu površinu kapka. U pregib kapka sam nanjela Candy Frosted,a u kut oka ovu tamno ljubičastu nijansicu. Nakon toga sam stavila ovo divno zlatno sjajilo na sredinu kapka. Ovo mi je ujedno i najdraže sjenilo u Iconic 1 paleti.
Tuš je kao i uvijek essence liquid ink <3 Maskara je doll rock'n'doll.





 Hvala na čitanju!
Pusa, T.



You Might Also Like

2 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)