Favoriti [Fall 2016]

listopada 05, 2016

Moram vam priznati da sam se pošteno smrzla dok sam slikala favorite za ovaj mjesec. Da, konačno je stigla.  :) 
Pošto sam najveći obožavatelj jeseni IKAD počinjem serijal postova na tu temu.
Uskoro ćete čitati o moja tri omiljena jesenska outfita, DIY jesenskim dekoracijama, omiljenim serijama i svašta nešto.. Neću vam sve odati :P hihi
Nego vratimo se mi na temu ovog posta, a to su moji trenutni favoriti. <3
Skuhajte kavicu, kliknite na moju omiljenu pjesmu te uživajte u postu.


Kraljica jesenskih paleta je svakako MUR Flawless paleta.
Sadrži predivne nijanse koje vrište jesen. Look koji najčešće nosim je da stavim bordo nijansu na cijeli kapak te u pregib kapka stavim smeđu te sve to lijepo izblendam. Stavim tuš i tonu maskare, smeđi ruž, puder, highliter, bronzer i VOILA. Moj statement jesenski look hihi. Ako vas zanima tutorial slobodno pišite u komentar :)

Na drugoj slici možete vidjeti swatcheve nekih nijansi, točnije:
  • Cooper shimmer
  • Molton Chocolate
  • GreenStars
  • Burgandy Nights
Jelda da su divne? Jelda,jelda? 


U mojim favoritima se našao i daleko najbolji Catrice puder : HD Liquid Coverage.
Moj je u nijansi 020 Rose Beige. Puder je lagan i prekrivanje je odlično. 
Sve uspije prekriti osim moje podočnjake. No, zato imam catrice liquid kamuflažu :P 
Kupujem jednu za drugom. Ona je pravi drogerijski dragulj. Super je za highlitanje te kao korektor. Ma ima sve moje pohvale :)
Što se konturiranje tiće puno mi je lakše crtati konture pomoću wet'n'wild DUAL-ENDED CONTOUR STICK-a nego kremastim proizvodima. Lako se blenda te je savršen za konturu nosa. Iscrtate linije na licu te mokrim beauty blenderom izblendate :) Obećala sam vam post o konturiranju i tipkam ga već neko vrijeme. Bilo bi lakše snimiti video al eto, trenutno nemam baš mogućnosti za to. :( 
Nakon što stavim puder, kamuflažicu i konturiram lice moram to sve lijepo i matirati. Trenutno obožavam catrice Nude Illusion Loose Powder. Super je za fiksiranje korektora i za baking tehniku. :)

Što se tiće proizvoda za usne OBOŽAVAAAAAAM ove dvije olovke o kojima sam vam pričala u prošlom postu. Riječ je o trend it up olovčicama u tamnim nijansama 290 i 490. Koristim ih tako da iscrtam usne te ih i lagano popunim. Super su podloga za taman ruž. 
Kad smo već kod ruževa, trenutno koristim samo tri ruža. Freedom Candy Sweet, Essence Wear Berries i Essence Matt Matt Matt 08. Mislim da su savršeni jesenski ruževi :)
Ako moram izdvojiti jednog favorita od ta tri, to je definitivno ruž iz nove essence kolekcije Matt Matt Matt.
Divne je smeđe nijanse, dugo traje te ne isušuje usne. Pravi dragulj za samo 20ak kuna. 



Eto to bi bili moji favoriti :) Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, T.!

HINT: U Mulleru je trenutno akcija gdje možete kupiti HD Liquid Coverage te na poklon dobivate kamuflažicuuu. Predobro :) 

(k) (k)

You Might Also Like

8 komentari

  1. eto imam sve essence ruzeve samo te nemam :/ a paletu imam samo trenutno isprobavam sleek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od sleek paleta imam samo Oh so special :) koju isprobavaš?

      Izbriši
  2. krasni favoriti, a sad sam se zaljubila u tu MUR paletu, ponajviše zbog ove savršene copper nijanse! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. hihi hvala ti, i meni je među dražima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. super favoriti, i meni je super catrice tekući puder, a sad bih mogla probati i taj puder u prahu koji si spomenula!:)

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odličan, nadam se da će se i ti svidjeti <3

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)