Pink Monday [new in#1]

svibnja 28, 2016

Svanuo je još jedan tmurni i sivi ponedjeljak u Rijeci.
Trebalo je unijeti malo rozog u taj grozni ponedjeljak.
Naravno, jedini način kako bar malo uljepšati takav dan jeeee.... šoping naravno! :D
Nisam kupila mnogo, ali sam zadovoljna kupljenim.
Uglavnom sam kupila proizvode koje već imam samo u drugčijim nijansama.
Na instagramu ste već mogli vidjeti taj new in (sličica dole).
Ako me još ne pratite moj je profil @chanelandrebel. Taj je profil namjenjen samo blogu i šminci :) Imam i privatni instagram gdje stavljam slatke slike s dečkom, peseka, more,outfite i hranu. Ako vas tako nešto više zanima taj profil je @tinatroha

https://www.instagram.com/p/BFv7gPFofR7/?taken-by=chanelandrebel

Prvi su na redu lakovi za nokte. Priznala sam vam u prošlom postu da sam totalni antitalent za bilošta vezano uz nokte al pokušavam promjeniti to! :D
Moj naaaaajdraži lak ikad je eveline 8u1. Odličan lak koji spasi i najuništenije nokte.
Cijena mu je samo 20ak kuna i stvarno je najbolji.
Kupila sam i novi essence lakić divne roze boje. Nijansa je 59 life is pink.


Zatim je na redu essence kistić za blendanje sjenila.
Takvih kistova nikad nemože biti previše pa se i ovaj našao u mojoj kolekciji :D
Divan je, mekan i dosta velik. Za sada imam samo riječi hvale. <3
Cijena mu je manja od 15kn.
Kupila sam i spužvice za korektor u obliku srca. Jel mogu biti slađi?
Kada se ovo srčeko prepolovi, spužvica u obliku suze može doseći i najnezgodnija mjesta, npr. oko oka. Nisam ih još isprobala ali ću vam svakako javiti dojmove :)
Mosaic blush je novo rumenilo u mojoj kolekciji. Iako baš i ne koristim rumenila, u ovog sam se zaljubila. Pogledajte ovaj krasan mozaik dizajn! Kako mu odoljeti?



U zadnje vrijeme su mi užasno suhe ruke.
U svakoj torbici imam bar jednu kremu za ruke. Ovoga puta odlučila sam kupiti Baleinu kremicu koja miriši predivno. Ako ste ljubitelji cvjetnog mirisa ovo je kremica za vas. Cijena joj je bila samo 8kn :)
Kupila sam i Balein gel za brijanje nogu koji sadrži Aloe Veru i ulje avokada. Izlazi iz asortimana pa mu je cijena bila snižena i uzela sam ga. Također ima neodoljiv slatkast miris.
Baš kao i svaki Balein proizvod haha. Primjetila sam da se miris duže zadržava, ne ispari odmah kao što je to slučaj s njihovim tuširalicama


Kupila sam još dva essence lip linera. Jbg, neću se zaustaviti dok ih ne pokupujem sve hahaha Stvarno su odlični za samo 12 kuna. Nekad ih koristim kao bazu za ruž, nekad same.. Odlična pigmentiranost i trajanje :) trenutno ih imam 5.
Nešto što još nisam isprobala do sada je essence xxxl longlasting sjenilo.
Uzela sam ga u tamno crvenoj boji. Neću vam sada previše pričati o njemu jer će uskoro recenzija.


 I na kraju, uzela sam i Syoss šampon. Obožavam njihove šampone i trenutno koristim samo njih. Ovo je šampon namjenjen oštećenoj kosi i nakon pranja s njime kosa mi je mekana i izgleda nekako zdravije. Miris mu je također super :)
Na ovoj slici vam pozira sa ptičicom na balkonu haha


eto, to bi bilo to od malog šopinga ovog ponedjeljka. 
jeste li vi nešto kupovale ovaj tjedan? 



You Might Also Like

2 komentari

  1. fora post :D Imam ovaj Essence kist za blendanje sjenila i meni je odličan :D
    Sa Syoss šampnima imam love / hate odnos :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      hmm ne znam, meni su odlični i samo njih i koristim

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)