The new Beginning

21:33:00

Nikada nije kasno za novi početak, jel da?
Moje ime je Tina. Možda sam vam poznata jer sam nekoć imala blog Vogue and Strawberries. 
Tada sam bila plavuša (neponovilo se :s), bez kvalitetne opreme i sa gomilom obaveza.
Shvatila sam da trenutno nisam u najboljem razdoblju da bih se bavila blogom te sam odlučila prestati. No, kockice u mome životu su se konačno posložile i odlučila sam ponovo otvoriti blog.

Golden Sugar: MakeupRevolution

Velika sam šopingholičarka te obožavam šminku. Uvod u svaki beauty blog ikad, how unusual. Iako se u mome ormaru krije garderoba samo crne,sive i bijele boje to nije slučaj i sa šminkom. Volim eksperimentirati sa bojama. Svaki dan se šminkam jer se bez šminke osjećam golo. :D  hahah
Ovisnica sam o bronzeru i shimmeru. Također ne mogu zamisliti dan bez popunjenih obrva.

Na ovome blogu možete očekivati uglavnom make up lookove te tutoriale.
No tu ću vam pokazati i svoje ulove iz šopinga, sličice sa putovanja i outfite.
Mislim da sam vam dovoljno natipkala o sebi. Detaljnije ćete me upoznati kroz postove koji slijede hihi :P






Na ovoj slici možete vidjeti moj dnevni look kakvog najčešće nosim na faks [zanemarite ručnik na glavi hihi]. Malo pudera, bronzera,popunjene obrve, bijelo shimmer sjenilo, mat tamno smeđe sjenilo u pregibu oka te ispod kapka te tuš i debeliiii sloj maskare :D
Na usne sam kasnije stavila omiljeni nude ruž (wet'n'wild: Just Peachy).

To bi bilo to za prvi post. Čitamo se uskoro. Do tada, pratimo se na instagramu: @tinatroha. Pusa, T!

You Might Also Like

0 komentari

Svaki Vaš komentar puno mi znači! :)